ایمپلنت دندانی برای افراد سیگاری
نوشته شده توسط : نت ابزار

با توجه به موارد ذکر شده در نوشته های پیشین، باید بگوییم که سیگار کشیدن بی شک یکی از مضر ترین چیز ها، نه تنها برای دهان و دندان بلکه برای سلامت کل بدن است. امروز در این مقاله قصد داریم تا نکاتی تکمیلی را در مورد ایمپلنت دندان برای افراد سیگاری را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

مراقبت های ایمپلنت برای افراد سیگاری

اگر ایمپلنت دندانی دارید و همچنان سیگار می‌کشید، باید به بهداشت دهان و دندان و مراقبت از ایمپلنت توجه بیشتری داشته باشید. سیگار کشیدن می‌تواند باعث تسریع در بروز بیماری‌های لثه شود. افراد سیگاری همچنین بیشتر از سایرین مستعد پلاک دندانی هستند. بنابراین این افراد می‌بایست بعد از کاشت ایمپلنت بیشتر به بهداشت دهان و دندان خود رسیدگی کنند تا به بیماری لثه و عفونت ایمپلنت دچار نشوند زیرا سیگار کشیدن و عدم رعایت بهداشت قطعا به عفونت ایمپلنت منجر می شود.

کسانی که ایمپلنت دندانی دارند و سیگار می‌کشند به هیچ عنوان نباید از مواد دندانپزشکی ساینده استفاده کنند. بیمارانی که سیگار می کشند و ایمپلنت دندانی دارند، معمولاً نباید بلیچینگ انجام دهند. آن ها حتی نباید از خمیردندان های سفید کننده و ساینده که منجر به وارد شدن آسیب به روکش و خود ایمپلنت می شوند استفاده کنند. این یکی از معایب کاشت ایمپلنت دندان برای افراد سیگاری است که نمی توانند بعد از کاشت استعمال سیگار را ترک کنند.

مراجعه مرتب به دندانپزشکی فدم بعدی است که افراد سیگاری بعد از کاشت ایمپلنت باید بر دارند. افرادی که ایمپلنت دندان کاشته اند باید بیشتر از سایرین به دندانپزشک مراجعه کنند تا تحت معاینه و چکاپ قرار بگیرند. این مراجعان مخصوصا در چند ماه اول بعد از کاشت ایمپلنت بیشتر است. در طول هر جلسه ایمپلنت کاشته شده چک شده و از نظر بروز هر مشکلی ارزیابی می شود. همچنین جرمگیری دندان و تمیز کردن حرفه ای دندان ها در روال دندانپزشکی شما لحاظ خواهد شد.

عوارض احتمال بعد از کاشت ایمپلنت برای افراد سیگاری

کشیدن سیگار بعد از خارج کردن دندان می‌تواند مانع از تشکیل لخته خون در حفره خالی شود و احتمال ایجاد حفره خشک یا درای سوکت را افزایش می دهد. این یک وضعیت به شدت دردناک است و روند کاشت ایمپلنت را به تعویق می اندازد. برای پیشگیری از بروز این مشکل و کاهش عوارض کاشت ایمپلنت برای افراد سیگاری می‌بایست بعد از کشیدن دندان به هیچ عنوان سیگار استعمال نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به روش های سفید کردن دندان و بلیچینگ کلیک کنید. 

کلام آخر

مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی و تحقیق کردن در باره ایمپلنت و هر فرایند پزشکی دیگری که قصد انجام آن را دارید، مشاوره با متخصص و کسب اطلاعات بیشتر راجع به تمامی این موارد و موارد مشابه باعث می‌شود تا شما با خیال راحت و اطمینان خاطر به کار خود آن را انجام دهید.

امروز ما در این مقاله باز هم قصد داریم تا وبسایت تهران دنتال ایمپلنت را به شما معرفی کنیم. این وبسایت به صورت تخصصی در زمینه ایمپلنت دندانی و سایر موارد دندانپزشکی فعالیت دارد و شما با مطالعه مقالات این وبسایت می‌تولنید اطلاعات بسیار خوبی را به دست بیارید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.  





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: